Monday, September 13, 2010

Indahnya Mesir...



Alhamdulillah segala puji bagi Allah SWT tang masih memberi ana dan antum semua peluang untuk hidup pada hari yang bagi ana hari yang paling indah, paling seronok dan membuatkan ana tersenyum sepanjang hari(takdela sepanjang hari...hehe). Sebaik sahaja usai menunaikan solat zohor ana keluar melangkah dari masjid dan melihat titik2 hujan membasahi bumi anbia' ini. Subhanallah memang ana rasa macam ada dekat Malaysia pada masa tu. Mungkin untuk mengubat rindu pada Malaysia maka Allah SWT menurunkan hujan yang ana yakin merupakan hujan rahmat yang dimana jarang2 berlaku pada musim panas. Ana sempat juga mengambil beberapa keping gambar bagaimana keadaan hujan pada musim panas di bumi Iskandariah ini.

boleh lihat jalan raya yang basah


langit yang gelap
Selain itu ana juga dah janji dengan family nak upload gambar masa raya haritu. Cuma ada beberapa keping sahaja. Sebab kebanyakannya diambil oleh kamera Abg Din Bujang. Tak sempat pula ana nak ambil gambar2 tersebut.
Masa dekat rumah
Bersama senior2 Alex
Raya 1 di Asrama MARA
Malam sebelum raya,tak tido buat kuih jala.

Tangan chef...hehe

Berlatar belakangkan apa entah.

2 comments:

Nadia Havez said...

belong, rambut tu panjang betol. kalah shah rukh khan ^_^ eheh, asal jubah pun macam besar? hihihi~ nanti kaklong nak kirim jubah kat sana.. :D

Indra Putra Asrar said...

dah potong rambut da...hampir botak kot...hehe
bole2...tahun depan insyaAllah...jubah hadiah kawen kklong...hehe